How the price action of Salesforce Inc CRM is used to our Advantage ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=62fcba3f7738488f99fbbbe4849c169a&url=https%3a%2f%2fnews.stocktradersdaily.com%2fnews_release%2f5%2fHow%2bthe%2bprice%2baction%2bof%2bSalesforce%2bInc%2b%2528CRM%2529%2bis%2bused%2bto%2bour%2bAdvantage_082322043001.html&c=5999482634221931888&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment