امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 23, 2022

Knock® CRM Welcomes New Executive Hires

Knock® CRM, the leading performance management platform and CRM for multifamily property owners and operators, today announced the additions of Jen Chestnutt as Vice President of Marketing; Alex ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ed2e205b9eb64dd89dbf35cde5c2c6a7&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fknock-crm-welcomes-executive-hires-130000568.html&c=9569141269277340854&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment