Salesforce (NYSE:CRM) has outperformed the market over the past 10 years by 6.16% on an annualized basis producing an average annual return of 17.87%. Currently, Salesforce has a market capitalization ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=62fc11af7d9747f789d7719fd1dc5d36&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f22%2f08%2f28505132%2f1000-invested-in-salesforce-10-years-ago-would-be-worth-this-much-today&c=10694060220804675553&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment