امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 25, 2022

Mongoose Survey Reveals 90% of Higher Ed Leaders Agree the Admissions Revolution is Already Here

90% of respondents encounter one or more frustrations with current CRM/ERP/SIS systems. These systems make it challenging to get the data users need to effectively communicate and build authentic ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=a63dd86ad1ef4fafa510c17c2110e484&url=https%3a%2f%2ffinance.dailyherald.com%2fdailyherald%2farticle%2fbizwire-2022-8-25-mongoose-survey-reveals-90-of-higher-ed-leaders-agree-the-admissions-revolution-is-already-here&c=2389988098765664617&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment