امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 31, 2022

Kylas and MyOperator Partner to Digitally Transform Indian MSMEs

Kylas also offers free onboarding & training, and weekly product webinars to help sales team members improve productivity and its upskilling programs impart innovative ideas and solutions to small ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23fc7091ef3848a7adcf0556f6b52fc2&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-kylas-myoperator-partner-digitally-transform-indian-msmes-%2f2022%2f08%2f31%2f9664788.htm&c=17378629440204440720&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment