امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 24, 2022

Salesforce: Judgement Day

Salesforce will be in the hot seat today, given its upcoming FQ2'23 earnings call post-market closing Read what this means for CRM stock here.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=bffd2b842b8d4f5db2bb2edcfa054d17&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4536672-salesforce-judgement-day&c=15958203323037034792&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment