امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 22, 2022

Cloud Adoption, Buyouts to Aid Salesforce (CRM) Q2 Earnings

Q2 results are likely to reflect gains from acquisitions and partnerships along with the benefits of the solid demand for its solutions amid the accelerated digital transformation.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3f943137bc6444cdbf82e8e244338230&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fcloud-adoption-buyouts-aid-salesforce-114411725.html&c=12530221190743917153&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment