امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 31, 2022

4 Tips for Holiday Planning Based on Back-to-School Trends

This year, major macro retail trends at play are upending how consumers shop as they prioritize different factors in their consideration process. Let’s look at how holiday 2022 might mimic ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23fc7091ef3848a7adcf0556f6b52fc2&url=https%3a%2f%2fwww.mytotalretail.com%2farticle%2f4-tips-for-holiday-planning-based-on-back-to-school-trends%2f&c=8818066221688347734&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment