امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 17, 2022

13 CRM startups challenging industry traditions and going up against Salesforce and Oracle on their home turfs

Companies depend on CRM software to manage customer data and relationships, which has become even more critical amid the COVID-19 pandemic and as companies brace for the market downturn. That's ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=721149eb0c4a4a92809aa5ec70c7bdf8&url=https%3a%2f%2fwww.businessinsider.com%2fstartups-reinventing-market-for-customer-relationship-software-crm-salesforce-2022-8&c=8159004374999328710&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment