Companies depend on CRM software to manage customer data and relationships, which has become even more critical amid the COVID-19 pandemic and as companies brace for the market downturn. That's ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=721149eb0c4a4a92809aa5ec70c7bdf8&url=https%3a%2f%2fwww.businessinsider.com%2fstartups-reinventing-market-for-customer-relationship-software-crm-salesforce-2022-8&c=8159004374999328710&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment