امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 23, 2022

SS&C Acquires Tier1's CRM Business

SS&C Technologies Holdings, Inc. (Nasdaq: SSNC) today announced it has acquired the sell-side Tier1 CRM business and related assets from Tier1 Financial Solutions in an all-cash transaction. Tier1 CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=ed2e205b9eb64dd89dbf35cde5c2c6a7&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fss-c-acquires-tier1s-crm-130000140.html&c=11550855197941208769&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment