امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 28, 2022

Let's See Why Software Is Softening

The stock dropped 7% at Thursday's open, after the customer-relationship management software company lowered its forward guidance, in part because of currency headwinds. Salesforce also noted a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=f72e0ed2d9d442f19b33b5f4f7c2044a&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2fstocks%2fhere-s-why-software-is-soft-16084392&c=15522534625947177230&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment