امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 23, 2022

Analysts are Bullish on These 3 "Strong-Buy" Tech Stocks

Investors no longer expect the hint of dovishness going into the meeting, which is why best-in-breed tech stocks may be a great option to consider following the latest pause in the market rally. Many ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=62fcba3f7738488f99fbbbe4849c169a&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fanalysts-are-bullish-on-these-3-strong-buy-tech-stocks&c=1757339369026573079&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment