امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 18, 2022

The Benefits of Integrating AI and ML to Maximize Operational Efficiency

In this special guest feature, Zach Thomas, VP of Product Marketing, Conga, discusses the ways emerging technologies like AI and ML can expedite business operations to accelerate revenue. Outlined are ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=cb870f674590469f847eda6734df8a99&url=https%3a%2f%2finsidebigdata.com%2f2022%2f08%2f17%2fthe-benefits-of-integrating-ai-and-ml-to-maximize-operational-efficiency%2f&c=5372823535695767051&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment