امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 19, 2022

Why Discounts Don't Cut It Anymore for Restaurant Brands

At a time when restaurants had an unprecedented focus on careful spending while also having to drive much needed sales, many brands realized that an over-reliance on discounts was detrimental. And ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6300146c335d4fe6a84d91e2687f7bc8&url=https%3a%2f%2fwww.qsrmagazine.com%2foutside-insights%2fwhy-discounts-dont-cut-it-anymore-restaurant-brands&c=396541272741297251&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment