امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 31, 2022

How medical CRM can bring more patients to LTC facilities

Although around 70% of adults in the US will end up needing long-term care, only 40% have purchased LTC insurance or are planning to, according to a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23fc7091ef3848a7adcf0556f6b52fc2&url=https%3a%2f%2fwww.mcknights.com%2fmarketplace%2fmarketplace-experts%2fhow-medical-crm-can-bring-more-patients-to-ltc-facilities%2f&c=4350445728683197603&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment