امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, August 30, 2022

MuleSoft Named a Leader in New API Management Solutions Report

MuleSoft was recognized as a leader in this API Management report. According to the report, MuleSoft "delivers API engagement with a strong developer experience" and "provides hig ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=c9b59828444f471b9c338fd66157ce7f&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2022%2f08%2f29%2f9663366.htm&c=6068165152044495445&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment