The market report summarizes the various drivers, restraints, limitations, and other problems. New opportunities and innovations that could significantly impact the growth of the Enterprise CRM ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80d98b1c8149425e83e7f6270ea123d1&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fenterprise-crm-software-market-2022---industry-size-statistics-data-top-operating-vendors-and-forecast-to-2028-2022-08-11&c=5514725621219046590&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment