امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 28, 2022

On CRM: Why Salesforce May Not Be Your Best CRM Option

This week Salesforce released yet another version of its platform targeted at small businesses. I say “yet another ve ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=e16f7e92fdfc48ce812c6e05fc464be6&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2022%2f08%2f26%2fon-crm-why-salesforce-may-not-be-your-best-crm-option%2f&c=9026350579149078322&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment