امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 25, 2022

Salesforce Reports US$7.72 Billion In Revenue In Fiscal Q2 2023, Announces Maiden US$10 Billion Share Buyback Program

(NYSE: CRM) reported on Wednesday its financial results for fiscal Q2 2023, highlighting revenue of US$7.72 billion. This is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5c438c4afd37494e9e95f8ad19895802&url=https%3a%2f%2fthedeepdive.ca%2fsalesforce-reports-us7-72-billion-in-revenue-in-fiscal-q2-2023-announces-maiden-us10-billion-share-buyback-program%2f&c=6473116188581242464&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment