امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 28, 2022

Risk Seems Quite Elevated Right Now

I must admit though, right now I feel I am swaying in the wind to a large degree. Based on the comments on the Daily Dairy recently, I know I am not alone in the regard. The markets have bounced ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=f72e0ed2d9d442f19b33b5f4f7c2044a&url=https%3a%2f%2frealmoney.thestreet.com%2finvesting%2frisk-seems-quite-elevated-right-now-16084609&c=9500015939688269160&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment