امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 31, 2022

LivePerson strengthens CRM integration capabilities for brands with launch of Webex Calling support

LivePerson (Nasdaq: LPSN), a global leader in customer engagement solutions, today announced the general availability of CRM Connector, a new tool that extends its CRM integration capabilities into ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=23fc7091ef3848a7adcf0556f6b52fc2&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fliveperson-strengthens-crm-integration-capabilities-130000777.html&c=3010117040283839257&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment