امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 28, 2022

Best VoIP for small business owners — whether you're WFH or not

The best VoIP services (it stands for voice over internet protocol, in case you were wondering) go a long way to making this possible while keeping costs low. Think of it like using FaceTime or Skype ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1a841753b1814bc9ba7d0c23be14aa65&url=https%3a%2f%2fmashable.com%2froundup%2fbest-voip-for-small-business-owners&c=9164081453878420862&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment