امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 6, 2022

Salesforce (CRM) to Offer Customer 360 Solution Suite to Bose

Salesforce (CRM) inks a deal to provide Salesforce Customer 360 solution to premium audio product seller Bose.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A8E9184F6986417586ED4EC221543BC5&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-crm-offer-customer-360-145802963.html&c=10250083806397647011&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment