امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 25, 2022

Salesforce a "Great Long-Term Buy" Says Jefferies

Salesforce.com Inc (NYSE:CRM) stock is now up 1.35%, despite an earlier dip after Jefferies analyst Brent Thill lowered the price target on the company's shares to $330 from $360, keeping a Buy rating ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=041B0ED0BD1C47969A77AE5381648A2D&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-great-long-term-buy-104211205.html&c=11815644564257220002&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment