امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 16, 2022

Vision33’s VP of SAP Business ByDesign Co-Authors Comprehensive Resource Guide

Apr 15, 2022-- Vision33 is excited to announce that its VP of SAP Business ByDesign, Andrew Howell, co-authored SAP Business ByDesign: Business User Guide. “The diligent work of four co-authors has ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B40DA72F912840D7B899E0DE85499D0B&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fBusinessWire%2ftechnology-canada-c84d5ecee1a5403aa111cbe3a0242eb5&c=7722899022978065822&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment