امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 28, 2022

Meet the Technologists: Bruce Haryott

Little Black Book, Cossette’s new vice president, technology & CRM in Toronto discusses his journey in the industry so far, the evolution of CRM and using IBM Watson to personalise cancer treatment ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80B04CE260544FD685E6B26D4844A8F0&url=https%3a%2f%2fwww.lbbonline.com%2fnews%2fmeet-the-technologists-bruce-haryott&c=1902197301026696514&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment