امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 16, 2022

Why You Should Be Near-Term Bearish on Salesforce Stock

I released my short-term bearish stock pick of Salesforce Inc. (NYSE:CRM). The tech stock that everyone has loved for the longest time is starting to crack and show signs of weakness. *Since this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BFC968FCB192407797822427A9A2E0B0&url=https%3a%2f%2fwww.schaeffersresearch.com%2fcontent%2fanalysis%2f2022%2f04%2f15%2fwhy-you-should-be-near-term-bearish-on-salesforce-stock&c=643811526094652815&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment