Panaya ForeSight enables Salesforce professionals to manage the transformation of existing automation to Flows from start to finish effectively and reliably. HACKENSACK, N.J. , Ap ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6887A656BC074B5C84706334A31D446E&url=https%3a%2f%2fktla.com%2fbusiness%2fpress-releases%2fcision%2f20220426LN36498%2fpanaya-foresight-introduces-a-holistic-approach-for-converting-old-salesforce-automations-to-flow%2f&c=14537456049279133479&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment