امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 18, 2022

Dow Analyst Moves: CRM

T he latest tally of analyst opinions from the major brokerage houses shows that among the 30 stocks making up the Dow Jones Industrial Average, Salesforce is the #4 analyst pick.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D99C52D0F970429FA1315AD51FF9F622&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fdow-analyst-moves%253A-crm-0&c=15019812751839944206&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment