امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 20, 2022

ASEE Streamlines Sales Workflows with Creatio

A top player in banking sets out on a journey of continuous transformation and innovation. BOSTON, MA, USA, April 20, 2022 /EINPresswire.com/ -- Creatio, a global vendor of one platform to automate ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=92DA37E09B8C4D5F94FD266DD941C465&url=https%3a%2f%2fwww.wicz.com%2fstory%2f46331619%2fasee-streamlines-sales-workflows-with-creatio&c=13480728910149269413&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment