امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 25, 2022

3 Ways for Small Business Owners to Slay the Follow-Up

Are you a business owner also struggling with lead generation? Many entrepreneurs I know tell me that they lose track of who they need to follow up with. Yet the saying is that the fortune is in the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D5E9F6204E054EFCB1F4CE61BEB4A0A7&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2f3-ways-small-business-owners-slay-follow-up-jennifer-jj-jank&c=9344206921146564822&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment