امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 14, 2022

ServicePath welcomes Charles Todd to their Advisory Board

EINPresswire.com/ -- servicePath Inc, the most trusted revenue lifecycle management platform for Enterprise Technology Providers, announced today that Quote-to-Cash veteran Charles Todd has joined the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F98A5B8BD5A48B9A02D91F7A43BE313&url=https%3a%2f%2fwww.wicz.com%2fstory%2f46296317%2fservicepath-welcomes-charles-todd-to-their-advisory-board&c=3369411914334387013&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment