Roughly three years ago, dairy and food manufacturer Land O’Lakes tested a customer data platform (CDP) to help with site optimization. People who visited pages about horse management, for example, or ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2F98A5B8BD5A48B9A02D91F7A43BE313&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fdata-exchanges%2fland-olakes-is-feeding-its-personalization-program-with-a-cdp-and-smarter-analytics%2f&c=518253220764646531&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment