امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 22, 2022

Bectran Inc. to Sponsor ICTF’s Global Credit Professionals Symposium in Chicago

Credit, Collections & Accounts Receivable Software leader Bectran, Inc. will be sponsoring ICTF’s (International Credit and Trade Finance Association) Global Credit Professionals Symposium from April ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8651FB936A3440EFBD9C51DC10BC39BE&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fbectran-inc-sponsor-ictf-global-182800350.html&c=10334348616910814169&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment