امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 17, 2022

4 Things Your Employees Are Doing Right Now That Are Compromising Your Network

Malicious individuals are eager to gain access to the confidential information housed in your company’s networks — and your employees can be an all-too-easy target. Case in point: research from ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EF1CF5BBE5FB47379D619FCF24AACC57&url=https%3a%2f%2fwww.chron.com%2fbusiness%2farticle%2f4-Things-Your-Employees-Are-Doing-Right-Now-That-17083729.php&c=4103339668380850577&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment