امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 21, 2022

The IGV ETF: Because Software Is Not Dead - It's Thriving

The stock is up 12.4% over the past year. Salesforce (CRM) is the #3 holding with a 7.8% weight. Salesforce famously replaced Exxon Mobil (XOM) in the DJIA in 2020, which in hindsight looks bad ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AA190B72B77145B883B173729F982CEB&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4502691-the-igv-etf-because-software-is-not-dead-its-thriving&c=10170858310644923443&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment