امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 16, 2022

Netsuite Vs. Quickbooks: Which Accounting Software Is Best For Your Business?

Many small businesses struggle to keep on top of their finances because of the manual nature of bookkeeping. Thankfully, there are a good number of accounting software programs that can automate many ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4390468325564655A23EBC87F1956DB6&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fbusiness%2fnetsuite-vs-quickbooks%2f&c=13185109487618346786&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment