While mostly everyone politely accepted the role the industry webinar played these past 24 months, last month Shoptalk gathered nearly 10,000 retail luminaries live and in-person in Las Vegas. The ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=945A4AA8367A462BA4B0A9B417368666&url=https%3a%2f%2fcloudblogs.microsoft.com%2findustry-blog%2fretail%2f2022%2f04%2f21%2fmaximize-first-party-data-with-microsoft-cloud-for-retail%2f&c=1915654324935496344&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment