امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 21, 2022

Maximize first-party data with Microsoft Cloud for Retail

While mostly everyone politely accepted the role the industry webinar played these past 24 months, last month Shoptalk gathered nearly 10,000 retail luminaries live and in-person in Las Vegas. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=945A4AA8367A462BA4B0A9B417368666&url=https%3a%2f%2fcloudblogs.microsoft.com%2findustry-blog%2fretail%2f2022%2f04%2f21%2fmaximize-first-party-data-with-microsoft-cloud-for-retail%2f&c=1915654324935496344&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment