امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 22, 2022

EG upskills sales team and drives CRM adoption with Cloudapps Sales Effectiveness and Accuracy Platform

Cloudapps has enabled EG, an established provider of data, news and analytics products and services for the commercial real estate ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CEC975A528A49878250958B82D941FE&url=https%3a%2f%2fenterprisetalk.com%2fnews%2feg-upskills-sales-team-and-drives-crm-adoption-with-cloudapps-sales-effectiveness-and-accuracy-platform%2f&c=6866774277502306285&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment