امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 29, 2022

The Modernization Of Multifamily Real Estate: Three Technology Trends

Customer Relationship Management Platforms Once the prospective resident has engaged with an agent—human or AI—using customer relationship management (CRM) tools can help leasing teams further improve ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AA81970E748D4CFFAA2B6828A244CF41&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinesscouncil%2f2022%2f04%2f29%2fthe-modernization-of-multifamily-real-estate-three-technology-trends%2f&c=1982480198041978875&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment