امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 18, 2022

Salesforce: Buy The Dip On This Fast Grower

Salesforce has strong pricing power, operating leverage, and profitability. See why I think the recent sell-off in CRM stock presents an attractive opportunity.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5880FF22E5CD4018802AD1595FCC27BF&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4501864-salesforce-buy-the-dip-on-this-fast-grower&c=16041701743661315446&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment