امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 6, 2022

Dow Movers: CRM, CVX

I n early trading on Wednesday, shares of Chevron topped the list of the day's best performing Dow Jones Industrial Average components, trading up 1.0%. Year to date, Chevron Corp ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A8E9184F6986417586ED4EC221543BC5&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fdow-movers%253A-crm-cvx-0&c=5162138604094929400&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment