Salesforce has made a number of enhancements to its Salesforce Service and Marketing Clouds, including AI-powered conversational intelligence, mobile offline in ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EDD9AFF9AD1B4C76AF1C8A22F86D2588&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2fsalesforce-updates-service-marketing-clouds-with-conversational-ai-cdp-enhancements%2f&c=7784078601359686181&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment