امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, April 22, 2022

Healthcare CRM Market is Gain a Valuation of US$ 17.4 Bn by 2023

Healthcare CRM solutions are gaining traction in the healthcare sector owing to their varied advantages including their ability to help in the management of customer data & interactions easily.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3CEC975A528A49878250958B82D941FE&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fhealthcare-crm-market-is-gain-a-valuation-of-us-17-4-bn-by-2023&c=13081314567772895931&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment