Gnani.ai, a global frontrunner in Conversational AI and customer service automation today announced a 3x rise in uptake for the new version of the assist365™ low-code omnichannel automation platform.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C6EFFABA42984264992DB7C26C96ADB5&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fBusinessWire%2ftechnology-business-biometrics-1a198619048447bbb392aa4234a96ea5&c=62616659282004151&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment