امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 23, 2022

On CRM: "User Friendly" And This One Other Thing Are The Two Most Important Requirements For A Small Business CRM

A press release from a CRM company called Evergent caught my eye this week. The company announced the release of a new customer relationship management (CRM) product specifically targeted at streaming ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0E76D189E10E4CCFA3EE38B0C2BEFC34&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2022%2f04%2f22%2fon-crm-user-friendly-and-this-one-other-thing-are-the-two-most-important-requirements-for-a-small-business-crm%2f&c=3039252622686146539&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment