امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 18, 2022

The Marketer's Edge: Joe Wood, the Chief Marketing Officer at Sendik’s Food Market in Wisconsin

Joe Wood, the Chief Marketing Officer at Sendik’s Food Market in Wisconsin Welcome to another episode of The Marketer’s Edge, a series designed to share senior level marketing perspective about ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D99C52D0F970429FA1315AD51FF9F622&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fmarketers-edge-joe-wood-chief-marketing-officer-sendiks-mark-sneider&c=5021772012785764241&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment