امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 1, 2021

Automated sales commission platform Spiff secures $46M

Spiff, an automated commissions platform for enterprises, today announced it has raised $46 million in a round of funding.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C5F59B750FC34DCCB162FBBE7F119C0B&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2021%2f06%2f01%2fautomated-sales-commission-platform-spiff-secures-46m%2f&c=16623329840004816763&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment