امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 27, 2021

10‌ ‌Reasons‌ ‌Why‌ ‌Inside‌ ‌Sales‌ ‌Will‌ ‌ Continue‌ ‌to‌ ‌Grow‌

Inside sales is already thriving in pandemic and will continue to empower the sales process of businesses in the coming years. It’s basically when a team sells certain products or services while ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9792CD26FA2D4687A4893DC4B9033786&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2f10%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258creasons%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cwhy%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cinside%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258csales%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cwill%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258c-continue%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cto%25e2%2580%258c-%25e2%2580%258cgrow%2f&c=11378829211870212801&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment