امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, June 27, 2021

DataSelf Analytics Simplifies Pricing Models

DataSelf, Inc., the mid-market leader in business analytics and data warehousing software, today announced a simpler pricing model to allow mid-size organizations ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=45195648692A431F8FD20D1C454BEED9&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fdataself-analytics-simplifies-pricing-models%2farticle_59448e28-6566-517f-a9a2-d01fb5235317.html&c=10278898661904487865&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment